دختربهار
دختربهار

                                              

 

 

سلام دوستان عزیزخوبین؟اگه خوبین؟خب خداشکر؟اگه نه؟ازخدامیخوام حالتون زودخوب شه

 

 

بالاخره دارم به  پایان خونه تکونی میرسم تقریبا تموم شده وای اتاق خودم شده بهشت عین حسن کچل یه دورتوخونه میزنم بازم میام تواتاقم یک ربع میشینم نگاه درودیوارش میکنم عروسکام انداختم تولباسشویی فرشته تحویل گرفته حالا اومدم خونه تکونی خودموکنم

اول ازهم تواین یک سال یادگرفتم معرفت بیش از حد خرج نکنم که یه ضرب المثل میگه محبت بیش ازحد برای کسی خیال بدمیکنه واقعا این برای من صدق میکنه وقت دانشگاه رفتن خیلی هاروشناختم چطوری نارو زدن بهم

دوم اینکه هیچکس خواهروبرادرام نمیشن که بخاطرهمون کسایی که بهم ناروزدن با خواهرجانم که عزیزترازجانم هست به قول سوگل(خواهرزاده بنده)نینب(زینب)دعواکنم اونم به بدترین حا لت ممکن و کسایی که حالا فهمیدم چقدردرحق شون خوبی کردم به فجیع ترین  صورت بهم ..... وبااینده وسرنوشت من بازی کردن خواهرعزیزم همین جاازت معذرت میخوام وعاشقتم وتویی نفس جانم همه کسم عمرم فدات شم امیدوارم منوببخشی

سوم:همون کسایی که.....بخشیدم وروپل صراط میزارم ردشین برین خوش باشین وامیدارم منم اگه یه کوچولودرحق کسی بدی کردم منم بخشیده شم

چهارم:صبوربودن وعجله هرگزروازپدرومادرعزیزم یادگرفتم وفهمیدم مامی میگه :( درهرنامیدی بس امیدیست) وماچی:(ازاین ستون تااون ستون فرجیست) این ضرب المثل کاربردش براداداشای گلمه ودوباره ازهمین جا میگم پدرومادرعزیزم عاشقتونم واگه من بدی کردم ولمه صدام یه خورده زیادشده وقت صحبت کردن باهاتون بچگی کردم ببخشید وبابت تموم مهربونی هاتون که قابل گفتن نیست به دلیل فراوانی سپاسگزارم

پنجم:خدایا به من بینشی ده که درباره ی هرکسی زودقضاوت نکنم وازتموم نعمت های که بهم دادی شکرگزار باشم

واین بوداتفاق ها ی پررنگ زندگی من

عهدنامه ی میخوام توسال جدیدبنوبسم وامیدوارم عین بقیه عهدنامه هام نباشه وبتونم بهش عمل کنم تحت هرشرایطی

1:نمازم اول وقت بخونم مخصوصانمازصبح

2:خانواده ام پدرم ومادرم وزینب وشوهرخواهرم(حسام)ومهدی و مجتبی وزن داداشم(حبیبه جونم) وهمه کسم که بی اون میگیره نفسم عشقم زندگیم چشمام نازنین زهرا(سوگل)خیلی خیلی دوست داشتم پاشم وبخاطره بعضی ها که جزضررهیچ سودی درحالم ندارن زیرپا نزارم

3:درهرشرایطی حتی اگه به ضررم باشه صادق باشم(البته خیال بدنکنین ها...من به صادق بودن توخاندان زبان خاص وعام هستم اینوبرامحکم کاری گفتم که همیشه یادم باشه)

4:درس بخونم زیادزیاد(پرستاری)وکم ترحرف بزنم بیشترتعقل کنم

میگم هاااا این وبلاگ نویسی هم بدنیس برااولین بار به گذشتم برگشتم ودرباره کارم فک کردم

عیدتونم مبارک انشاالله سالی پرازموفقیت وشادیوخنده



نظرات شما عزیزان:

امیــــــرشـــــیما
ساعت15:14---31 فروردين 1391
ســـــــــــــلام دوســــت گــــلــم وب عالـــی داری خوشـــحـال میـشـم بـه وب ماهــم یه ســـربـزنی چــــت روم امیِــــرشــــــیمــا هـــــم درســـــت شـد و آدرســـــش تــویـه وبـ گذاشـــــته اس دوســـــت داشــــتـــیـــن بــه چـــــت روم هـــم ســربـزنیــد مکانــی خوب و دوســــت داشتـــنی برای دوســــت یــــابــی و خـوش گــــذرانی تمـــام دوستــــان لوکــس بلاگــــ هستـــن پــــس شـــما هــم بـــیـــایــن منـتـظـرتـــــــون هستـــم بــای

oveis
ساعت7:43---2 فروردين 1391
وبلاگ جالب دارید خوشحال می شم به وبلاگ من هم یه سر بزنید و منو لینک کنید مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 27 اسفند 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.